Film “Nieplanowane”- ZAANGAŻUJ SIĘ

Kalendarium

TRAILER FILMU Można go udostępniać poprzez link: https://www.youtube.com/watch?v=3D9arPJe-sE&t=1s   KRÓTKI OPIS Jako jedna z najmłodszych dyrektorów kliniki Planned Parenthood w USA, Abby Johnson była współodpowiedzialna za przeprowadzenie przeszło 22 000 aborcji. Głęboko wierzyła w słuszność tego, co robiła. Tak było do dnia, kiedy ujrzała coś, co zmieniło wszystko.   MOC FILMU “Nieplanowane” opowiada o najbardziej […]

TRAILER FILMU

Można go udostępniać poprzez link:

https://www.youtube.com/watch?v=3D9arPJe-sE&t=1s

 

KRÓTKI OPIS

Jako jedna z najmłodszych dyrektorów kliniki Planned Parenthood w USA, Abby Johnson była współodpowiedzialna za przeprowadzenie przeszło 22 000 aborcji. Głęboko wierzyła w słuszność tego, co robiła. Tak było do dnia, kiedy ujrzała coś, co zmieniło wszystko.

 

MOC FILMU

“Nieplanowane” opowiada o najbardziej polaryzującym temacie naszych czasów i pokazuje kulisy branży aborcyjnej. Siła filmu jest ogromna, bo pokazuje dramatyczną transformację kobiety, która najpierw tworzyła od wewnątrz klinikę aborcyjną Planned Parenthood, a potem stała się jedną z najskuteczniejszych osób broniących życia.

 

Film najpierw pojawił się w USA i próbowano go blokować. Burza spowodowana zablokowaniem reklamy filmu, a później trudności dystrybucyjne wywołały z kolei debatę o współczesnej cenzurze, która otarła się o amerykański Kongres. W części stanów dochodziło do sytuacji, w których dziewczęta mogły zabić dzieci, a nie mogły zobaczyć filmu. Konta społecznościowe promujące film były blokowane.

 

A mimo to, odniósł sukces kinowy i ideowy.

 

Mocno wierzymy, że film jest szansą jakiej do tej pory w Polsce nie było. Szansą, by poruszyć tych Polaków, którzy albo są zwolennikami aborcji, albo nie mają stanowczej opinii.

 

PREMIERA FILMU

Absolutnie krytycznie ważny jest pierwszy tydzień od daty premiery (tj. 1-7 listopad 2019). Jeśli film się obroni poprzez frekwencję – cała machina “kinowa” będzie wspierać “Nieplanowane”. Jeśli nie – film straci szansę, bo na jego miejsce wskoczą inne tytuły.

 

(Piszę o tym dlatego, że mieliśmy już wiele rozmów, które świadczą o tym, że ludzie chcą iść na film, ale że nie mają pojęcia, że ten pierwszy tydzień jest tak ważny. I nie ma dla nich problemu, by organizować siebie/grupy w tym czasie – tyle tylko, że musieli się dowiedzieć o tym priorytecie).

 

DYSTRYBUCJA KINOWA

Na ten moment film wyświetlony będzie w 100 lokalizacjach. Ta liczba ciągle rośnie, a pełna ich lista pojawia się tutaj:

http://www.rafaelfilm.pl/nieplanowane/#Lista-kin

 

CO TRZEBA ZROBIĆ W TEJ CHWILI?

W tym tygodniu pojawiła się w Internecie strona www.NieplanowaneWPolsce.pl, na której znajdują się wszystkie materiały, które można pobrać i udostępniać dalej, po to, by jak najwięcej osób dowiedziało się o filmie. Ważne, by jak najwięcej osób się zaangażowało w modlitwę i promocję.

 

Trzeba położyć nacisk na tydzień premiery – by zachęcać osoby do organizowania się w grupy, które odwiedzą kina. Bez względu na to, czy będą to małe grupki przyjaciół, czy całe wspólnoty, które wypełnią sale po brzegi. Ważne, by ludzie zobaczyli film i dali sygnał w kinach, że warto było. A jeśli film spodoba się widzom – to oni poniosą go dalej (co miało miejsce w innych krajach).

 

INNE MATERIAŁY GRAFICZNE

Są do pobrania na: https://www.nieplanowanewpolsce.pl/wsparciepromocyjne

 

NAJWAŻNIEJSZE LINKI:

Lista kin: http://www.rafaelfilm.pl/nieplanowane/#Lista-kin

Trailer filmu: https://www.youtube.com/watch?v=3D9arPJe-sE&t=1s

Materiały promocyjne do pobrania: https://www.nieplanowanewpolsce.pl/wsparciepromocyjne

Instrukcja jak zorganizować pokaz: https://www.nieplanowanewpolsce.pl/zorganizujpokaz

 

PLAKAT I PRESSBOOK FILMU

(w pressbooku są szersze opisy i materiały prasowe do wykorzystania)

Nieplanowane_PRESSBOOK_17_09_ostat-1